Klacht: PostNL zegt dat pakket is afgeleverd, maar Bijenkorf zegt van niet

cheechingy op 18 december 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 november heb ik een retourpakket verstuurd met Bijenkorf retourlabel en het is op 29 november bij PostNL. Het is nu 18 december en PostNL zegt dat het afgeleverd zou moeten worden. De Bijenkorf zei echter dat dit niet het geval is en dat ik dit moet navragen bij PostNL.
Ik heb contact opgenomen met PostNL en zij zeiden dat de Bijenkorf een onderzoek moest starten omdat zij het retourlabel hadden betaald.
Ik zit nu dus zonder product en zonder geld.

Gewenste Oplossing:

Refund of my return 466€

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bijenkorf

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijenkorf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cheechingy