Klacht: Pakket retour verzonden en niet vergoed

awessel op 06 december 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 15/11 pakket op instructie van Bijenkorf retour verzonden, waarde ruim 500 eur, via post.nl. Na herhaald contact met Bijenkorf die mij 2x telefonisch hebben toegezegd dat ze onderzoek bij PostNL opstarten en ik mijn geld zou terug krijgen, krijg ik vandaag een zeer koude mail dat pakket zoek is en ik m’n geld niet terug krijg. PostNL geeft aan dat ik niet de afzender ben want het gaat om een retourlabel van bijenkorf. Zij zijn dan ook afzender en moesten het onderzoek opstarten. Bijenkorf zegt nu dat ik afzender ben en dus verantwoordelijk. Nu krijg ik m’n geld niet terug, ondanks 2x de toezegging dat het gewoon netjes vergoed zou worden.
Ik ben al jaren vaste en goede klant en word nu onheus behandeld en in de kou gezet.

Gewenste Oplossing:

Geld teruggestort zoals ook beloofd. Afspraak is afspraak en Bijenkorf is verantwoordelijk voor oplossing met PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijenkorf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awessel