Klacht: Mijn emailadres is geblokkeerd!??!?

Warsh op 16 december 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik snap er helemaal niet van. Ik ben uitgelogd uit de app. Ik kan mij niet meer inloggen want er wordt aangegeven dat er te veel foutieve aanmeldpogingen zijn geweest, wat niet het geval is!!! Ik kan mij ook niet via de laptop inloggen. Als ik op wachtwoord vergeten klik, wordt er gezegd dat ze het e-mailadres niet herkennen. HEEL RAAR! Ik ben al tig jaar klant met dezelfde e-mailadres. Ik heb de chatfunctie gebruikt en zelfs 2 keer gebeld hierover!!!! De medewerkers kunnen mijn bestellingen inzien en aantal gespaarde punten. Ook zij vinden het vreemd en zetten het probleem door naar de afdeling ICT. NOG STEEDS NIETS VAN ZE GEHOORD!!!! KOM OP zo lang moet het toch niet duren om een e-mailadres dat zomaar is geblokkeerd op te heffen.

Gewenste Oplossing:

Ik wacht al zo lang op antwoord van ICT afdeling. Gewoon belachelijk!

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bijenkorf

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijenkorf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Warsh