Klacht: Jas kapot (rits) en wordt geen nieuwe opgestuurd ik moet maar wachten..

Ceciel2022 op 04 januari 2022 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een jas Marco Polo jas gekocht in December 2021 van 300.
Na een paar dagen is de rits kapot gegaan. Kan gebeuren, wel gek voor een luxe jas.
Ik contact gehad met de chat van de Bijenkorf, kon het terug sturen naar Amsterdam Bijenkorf.
Tot mijn verbazing wordt de jas weer retour naar mij gestuurd, ze nemen het niet in de behandeling de rits zou niet stuk zijn.. (ik stuur voor mijn lol een jas op?) mail contact gehad, foto van de kapotte rits laten zien.. ik krijg nog steeds geen nieuwe jas? En moet maar wachten tot de winkel weer open gaat?

Bizar en bijna gênant slechte customer care.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe jas asap opgestuurd te krijgen waarvan de rits het wel doet...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

1 jaar geleden - Goedemiddag Cecilia, Bedankt voor je bericht. Ik heb alle eerdere communicatie er ook bijgepakt om een zo goed mogelijk beeld van de situatie te krijgen. De jas was ter retour gestuurd omdat de rits volgens jou niet goed werkte, dit is afgekeurd omdat een gebruikt artikel niet direct retour kan worden gestuurd zonder een beoordeling. Vervolgens is de rits beoordeeld door de manager van de afdeling en zijn hieraan geen gebreken geconstateerd, dit is waarom de jas weer terug naar jou is gestuurd. Je bent natuurlijk zoals eerder aangegeven van harte welkom in de winkel voor een herbeoordeling. Indien je hier niet op wilt wachten mag je ons ook een filmpje sturen via Whatsapp op 0621135135 zodat dit op afstand kan worden gedaan. Met vriendelijke groet, Tristan Team Webcare de Bijenkorf

Reactie van de melder van de klacht Ceciel2022

1 jaar geleden - Beste Tristan, ik waardeer je reactie. Maar ik ga er vanuit dat er geen discussie mogelijk is over of een rits wel of niet stuk is. Ik stuur graag de foto naar het telefoonnummer. En hopelijk ontvang ik dan een normaal product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 17 januari 2022 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Cecilia,

Ik zie dat je een e-mail hebt ontvangen met het verzoek om het artikel ter beoordeling op te sturen naar de Repairservice van het hoofdkantoor. Ik raad je dan ook aan om dat te doen. Je casenummer is 1789990.

Met vriendelijke groet,

Anneke
Team Webcare
de Bijenkorf

Alle klachten die gemeld zijn door Ceciel2022