Klacht: Horloge nooit ontvangen

Feileacan op 27 december 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb op 10 november volgens Bijenkorf een horloge ontvangen. Bij DHL staat deze ook als afgegeven. Maar ik heb niks gehad. Ik heb contact opgenomen met Bijenkorf en die gaven een paar keer aan even geduld te hebben voordat ze gingen onderzoeken, dit omdat soms fouten gemaakt kunnen worden. Ik heb dat netjes gedaan, maar na een aantal weken begon ik mij toch te ergeren aan ’t lange wachten. Weer bijenkorf benaderd, en nu zeiden ze dat ik maar bij DHL moest aankloppen. Ik heb DHL gesproken en die gaven aan dat er voor de levering een handtekening vereist was en dat hun die nergens hadden staan. Dat klopt, want ik heb niks gehad. DHL gaf aan dat hun een contract hebben met Bijenkorf en dat hun verantwoordelijk zijn. Dus ik weer bijenkorf benaderd. En wat schetst nu mijn verbazing, omdat ’t 6 weken geleden is kunnen ze geen onderzoek meer opstarten en ben ik dus mijn geld en ’t horloge kwijt.
Ik heb screenshots, van gesprekken, bewijs dat ik niet getekend heb, wat vereist was en dan krijg je van zo’n bedrijf als de bijenkorf zo’n antwoord?!

Ik wil mijn geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijenkorf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Feileacan