Klacht: Horloge nooit ontvangen

Feileacan op 27 december 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10 november volgens Bijenkorf een horloge ontvangen. Bij DHL staat deze ook als afgegeven. Maar ik heb niks gehad. Ik heb contact opgenomen met Bijenkorf en die gaven een paar keer aan even geduld te hebben voordat ze gingen onderzoeken, dit omdat soms fouten gemaakt kunnen worden. Ik heb dat netjes gedaan, maar na een aantal weken begon ik mij toch te ergeren aan ’t lange wachten. Weer bijenkorf benaderd, en nu zeiden ze dat ik maar bij DHL moest aankloppen. Ik heb DHL gesproken en die gaven aan dat er voor de levering een handtekening vereist was en dat hun die nergens hadden staan. Dat klopt, want ik heb niks gehad. DHL gaf aan dat hun een contract hebben met Bijenkorf en dat hun verantwoordelijk zijn. Dus ik weer bijenkorf benaderd. En wat schetst nu mijn verbazing, omdat ’t 6 weken geleden is kunnen ze geen onderzoek meer opstarten en ben ik dus mijn geld en ’t horloge kwijt.
Ik heb screenshots, van gesprekken, bewijs dat ik niet getekend heb, wat vereist was en dan krijg je van zo’n bedrijf als de bijenkorf zo’n antwoord?!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijenkorf nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

11 maanden geleden - Hi Nikki, Ik wil graag mijn oprechte excuses aanbieden voor het niet ontvangen van je bestelling. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat je de bestelling ontvangt. Het is onze belofte om bestellingen die klanten doen te leveren aan huis. Ik zie dat deze klacht van van een aantal maanden geleden is. Ben je uiteindelijk toch verder geholpen hiermee? Zo niet, dan wil ik je vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen hiervoor. Wij zijn elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00. Je kan ons bereiken via chat, WhatsApp, Facebook of Twitter. Of bel ons op 020 808 9333 tot 18.00 uur. Wij helpen je graag verder! Ik wens je nog een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Harmony

Bijenkorf

Heeft op 08 augustus 2024 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Nikki,

Ik wil graag mijn oprechte excuses aanbieden voor het niet ontvangen van je bestelling. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat je de bestelling ontvangt.

Het is onze belofte om bestellingen die klanten doen te leveren aan huis. Ik zie dat deze klacht van van een aantal maanden geleden is. Ben je uiteindelijk toch verder geholpen hiermee?

Zo niet, dan wil ik je vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen hiervoor. Wij zijn elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00. Je kan ons bereiken via chat, WhatsApp, Facebook of Twitter. Of bel ons op 020 808 9333 tot 18.00 uur.

Wij helpen je graag verder!

Ik wens je nog een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Harmony
Team Webcare
de Bijenkorf

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feileacan

Heeft op 10 augustus 2024 om 08:39 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bijenkorf vermeld dat 't opgelost is, maar dat is het nog helemaal niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Feileacan