Klacht: Giftcard niet ontvangen, geen geld terug gehad

Anne-Marie Huurdeman op 17 november 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Op 6 november 2023 zou om 18.31 uur onderstaande giftcard ter waarde van €150 zijn bezorgd.
Deze card is echter niet aan gekomen.
Ik heb direct gebeld op 7 november. De medewerker van de klantenservice gaf aan dat zij ervoor zou zorgen dat de giftcard direct geblokkeerd zou worden en ik mijn geld terug zou krijgen. Ik zou de card daarna opnieuw online bestellen, wat mij eerder niet gelukt was.
Echter vandaag 13 november 2023, heb ik mijn geld nog steeds niet op mijn rekening.

Ik heb vandaag 13 november opnieuw gebeld naar de klantenservice. Zij gaf eerst aan dat het weekend ertussen zat en er dan niet aan gewerkt wordt door de Bijenkorf. Ik gaf aan dat ik dinsdag 7 november deze melding al gedaan heb. Nadat ze het na ging kijken kon ze zien dat er op woensdag 8 november (dus een dag later na mijn melding en dus niet direct zoals de eerdere medewerker mij had toegezegd) een melding is gedaan door haar collega om de card te blokkeren. Ondertussen kan de card als die in verkeerde handen is gevallen al verzilverd zijn.
Zij gaf aan opnieuw een melding te zullen doen. Waarop ik aangaf dat dat natuurlijk veel te laat is; want als dat nu pas gebeurd, is de kans groot dat de card allang verzilverd is. En wat dan? Ik kreeg van haar als reactie dat ik het via de mail zou horen waarschijnlijk voor het eind van de week, maar ook dat kon ze niet beloven, want zij wilde mij niets beloven zoals mij al wel eerder iets beloofd was door haar collega. Dit voelt als geen verantwoordelijkheid nemen door de Bijenkorf. Er is mij iets beloofd en vervolgens wil de persoon van de klantenservice onder een eerdere belofte die gedaan is door haar collega uit komen.

Ik heb op tijd melding gemaakt namelijk direct de volgende ochtend 7 november toen bleek dat de card niet was aangekomen wat al erg genoeg was, want het was een verjaardagscadeau.
Er is mij beloofd op 7 november dat de card geblokkeerd zou worden en dat ik mijn geld terug zou krijgen.
U begrijpt dat het mij nu boos maakt dat de card wellicht helemaal niet geblokkeerd is en uw collega deed op mij overkomen alsof het nog maar de vraag is of ik mijn geld terugkrijg.
Daarom dien ik bij deze een klacht in. Ik vind dat ik er als klant niet de dupe van mag worden dat de Bijenkorf te traag heeft gehandeld en geen verantwoordelijkheid wil nemen.
Mijn verzoek is dat ik mijn geld zo spoedig mogelijk terugkrijg.
Graag zie ik uw reactie spoedig tegemoet.

Bovenstaande mail is door mij verzonden op 13 november naar [email protected].
Tot op heden, 17 november heb ik geen reactie ontvangen van de De Bijenkorf. Vandaag heb ik opnieuw gebeld met Chayenne. Zij zal er achteraan gaan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld te weten 150 euro terug krijg.
En als ik excuses krijg voor het feit dat ik hier steeds weer achteraan heb moeten gaan en geen enkele reactie heb ontvangen van De Bijenkorf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bijenkorf

Heeft op 08 augustus 2024 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Anne-Marie Huurdeman