Mijn Klacht:
In dec.2011 ring van Calvin Klein gekocht bij Beijenkorf A’dam. In het voorjar van 2012 viel de steen eruit. Teruggebracht voor reparatie. Maar tegelijk voorgesteld om een andere ring zonder steen te kopen (met evt. bijbetaling) om herhaling te voorkomen. Ik woon in Amersfoort en moet nl. 2x heen en terug voor het wegbrengen en weer ophalen en de ring kan volgens medewerker v/d Beijenkorf niet elders ingeleverd worden voor reparatie. Men ging ook niet akkoord met ons voorstel om bij te betalen. Dus toch maar laten repareren. Helaas, nu (augustus 2012) is de steen er wéér uitgevallen. Kan ik dus wéér 2x heen en terug om ‘m te laten repareren. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Gewenste Oplossing:
Geld terug of een nieuwe ring uitzoeken zonder steen met evt. bijbetalen een tegoedbon zonder tijdslimiet lijkt me redelijk toch? De ring koste 75 euro. De kosten van 1 x wegbrengen en ophalen zijn voor mij 160 km rijden, parkeren en 3 uur tijd.
Er zit nog garantie op de ring tot eind dec. 2012.
