Klacht: Bijenkorf cadeaucard gestolen

Yy8080 op 18 januari 2024 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb in december 2023 paar cadeaucards gekocht. Op 5 januari is 1 van de cadeaucards van €250 gestolen in de metro. Gelijk aangifte gedaan en Bijenkorf gebeld.

Bijenkorf heeft mij een mail gestuurd waarop ik de aangifte en aankoopbewijs van cadeaubon kon sturen. Dit heb ik gedaan. Ze zouden de card blokkeren.

Op 18 januari heb ik nog niets vernomen van de Bijenkorf dus ik heb naar hun gebeld. De medewerker was erg vaag en vertelde dat ik de cadeaucard digitaal heb aangeschaft. Dit is niet waar! Ik heb het in de winkel aangeschaft. Daarnaast vertelde hij dat de cadeaucard nog maar €5 op staat, betekent dat er €245 is gebruikt!! De cadeaucard was dus niet geblokkeerd in de tussentijd door Bijenkorf. Tevens vertelde meneer dat hij kan checken naar camera beelden en dat ik zelf achter de dader aan moet gaan voor het bedrag… ook leek het alsof de medewerker mij niet geloof dat ik mijn giftcard kwijt was want hij zei als je je pin zomaar laat slingeren…? Maar de giftcard was helemaal nieuw en de pin staat zelf op de kaart! Als medewerker van Bijenkorf weet je niet hoe een bijenkorf kaart eruit ziet?

Ik vind dit geen goede oplossing en verwacht een nieuwe cadeacard van Bijenkorf twv €250.

Een nieuwe cadeaucard twv €250

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bijenkorf

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijenkorf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yy8080