Klacht: Bezorging

viana op 09 januari 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 dec 2011 is door bijenkorf de bestelling bevestigd en vandaag 9 januari 2012 nog niets ontvangen. Al 2 keer gebeld met bijenkorf. Pakje is naar de verkeerde filiaal gestuurd, dat was 4 januari 2012.
Nu nog steeds niets.

Gewenste Oplossing:

Gratis thuisbezorgd en een kortingsbon ook al is het maar 2 euro voor de telefoonkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 07 februari 2012 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jadi,

Wij zijn blij om te horen dat het pakketje is aangekomen en dat de klacht naar volle tevredenheid is afgehandeld.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,
Klant Contact Center de Bijenkorf

Alle klachten die gemeld zijn door