Mijn Klacht:
Jas besteld online bij de bijenkorf.
Volgens post.nl is deze afgeleverd op 3 oktober 2024 persoonlijk aan mij en heeft post.nl ook handtekening van ontvangst gekregen.
Nou..ten eerste was ik tijdens de aflevering niet thuis en ten tweede is de handtekening niet van mij,lijkt er niet eens op.
Bijenkorf heeft onderzoek gestart en de uitkomst was dat de chauffeur 100% zeker weet dat ik artikel ontvangen heeft en ook tevens handtekening gezet. En daarmee was onderzoek dan beeindigd.
Moet niet gekker worden.
Als post.nl zich aan de aflever afspraak had gehouden was het pakket naar een ophaalpunt
gegaan.
Nu heeft chauffeur denk zelf handtekening gezet en pakket voor de deur achter gelaten?
Ipv dat chauffeur vervolgd wordt voor valsheid in geschrifte ben ik als besteller( klant) de pineut?
Omgedraaide wereld?
Heel aso ook dat de bijenkorf ook zomaar zo’n antwoord van chauffeur accepteerd. Die chauffeur moet wel een heel bijzonder goed geheugen hebben dat hij dat allemaal nog weet,daar hij misschien wel 100den pakketten per dag bezorgt, of voor de deur zet met vervalste handtekening.
Gewenste Oplossing:
Geld terug en excuses
