Klacht: Batterij vervangen horloge

psprakel op 16 januari 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Het gaat dus om een horloge waarvan ik de batterij wilde laten vervangen.

Bij de ene balie (diamond point) deden ze dit niet doen en hadden ze geen gereedschap hiervoor, maar de medewerkster vroeg aan een andere balie (bijenkorf) of zij bereid waren om het batterijtje te vervangen.

Hier werd positief op geantwoord, en vervolgens is deze medewerkster begonnen met het vervangen van het batterijtje.

Tijden het sluiten van het horloge is er blijkbaar iets mis gegaan waardoor het hele horloge doorboord is.
Het meisje welke de werkzaamheden verrichte is vervolgens richting een andere balie gelopen en was plotseling verdwenen zonder iets te zeggen.
Vervolgens komt een andere medewerkster van diamond point mij berichten dat het horloge beschadigd is.

Ik heb aangegeven dat ik de kosten van de reparatie niet zou accepteren, welke begrijpelijk was volgens haar.
Zij zou dit bespreken met de manager van de medewerkster welke het horloge heeft beschadigd. Ondertussen zou ze het horloge opsturen ter reparatie.

2 weken later krijg ik een brief van diamond point dat de kosten voor reparatie € 598,- bedragen, en of ik wilde tekenen voor acceptatie van deze kosten.

Ik heb meerder malen contact opgenomen met diamond point en een medewerkster van de bijenkorf zonder dat er een oplossing is aangedragen.

Tot nu toe is alle communicatie ver beneden peil. Er is intern blijkbaar een discussie tussen de balies wie de verantwoordelijkheid hiervoor draagt, en ik wordt bij deze discussie betrokken!

Feit blijft dat ik bij de bijenkorf een batterij heb willen laten vervangen en de medewerkster tijdens deze werkzaamheden mijn horloge ernstig heeft beschadigd. De schade is veroorzaakt door een medewerkster van de Bijenkorf en deze zal naar mijn mening de kosten voor reparatie moeten dragen.

reparatie, vervanging

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door