Klacht: bijbetalen handbagage

op 05 juli 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 15 juni vertrokken naar faro vanaf rotterdam. Bij de incheckbalie werd mij verteld ,dat ik 15 euro moest bijbetalen voor de bagage. Ik had als handbagage alleen een handtas van rond de 1 kg. De resterende kilo’s had ik bij mijn koffer gedaan. Ik had voor 15 kg geboekt en er zat 18 kg bagage in de koffer……Ik vind dit niet kunnen. De bagagebakken boven de stoelen in het vliegtuig zijn altijd overvol en op deze manier help ik transavia met het niet hebben van een koffertje met 10 kg. Nu voel ik mij verplicht om de volgende keer wel een koffertje met 10 kg als handbagage te hebben. Dit is de omgekeerde wereld?????
Graag ontvang ik van u de 15 euro retour. n.b.: er staat nergens vermeld dat je de resterende, rechthebbende kilo’s niet in de koffer mag doen……
Ik vlieg al meer dan 20 jaar met uw vliegmaatschappij, maar dit voorval had niet hoeven te gebeuren. Graag uw reactie.

graag 15 euro retour en aanpassing van de verdeling t.o.v. hand/ruimbagage.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door l.helmink