Klacht: bezorging van artikelen

op 26 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

4 dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst(voor 23.00 bestellen volgende dag geleverd) en 4 dagen later heb ik nog niets binnen(best.nr 4290314220).ik heb hierover al contact gehad met de klantenservice en die schuiven de verantwoordelijkheid af op de bezorgdienst.Wie is hier nou de verkoper van het product?Wie doet de belofte van een snelle levering?Hoe kan het dat Bol.com wel de opdracht kan geven voor bezorging maar het na herhaaldelijk verzoek niet voor elkaar krijgt om de bestelling uit het systeem van post.nl te krijgen.Is het überhaupt wel geprobeerd of is er helemaal geen communicatie met post.nl.Na drie avonden niets hebben kunnen afspreken prive om de bezorger niet mis te lopen is het animo om ooit nog iets te bestellen via bol.com tot 0 gezakt,jammer want ik was een goede klant.

Ik wil dat bol.com zijn verantwoordelijkheid neemt voor het afleveren van het bestelde product en middels communicatie met post.nl zorgt voor een oplossing ook als de klant wil afzien van zijn aankoop.Misschien is het slimmer om geen beloftes te doen als volgende dag in huis.De klant weet liever waar hij aan toe is in plaats van de onzekerheid van wanneer een pakket daadwerkelijk afgeleverd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 26 juli 2017 om 10:03 geantwoord

- - -- - - - -- - -- - - -- - -- - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -
Hi Erik,

We hebben elkaar net gesproken. Bedankt voor het prettige gesprek. Fijne dag nog.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door erik@kotech.nl