Klacht: Bezorging te laat en geen service

op 08 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 4 juli is er een pakket met bedrijfskleding verzonden vanuit leiden naar rijswijk zuid holland, het gaat om 3 polo’s in een zak. Ik heb dit op zaterdag 8 juli nodig. Op vrijdag laat in de middag is er een brief in de bus gekomen dat ik dit maandag kan gaan ophalen bij een winkel die dinsdag pas open is. Als ik dpd bel krijg ik de melding dat dit maar jammer is en dat de chauffeur ook naar huis wil om 6 uur dus hun doen niks voor mij. Ik heb geld betaald voor extra snelle service omdat ik zonder werkkleding geen werk kan doen . Ik heb geprobeerd de winkel te bellen om te kijken of misschien mijn pakket al geleverd is maar er was nog niks van dpd gezien.
Ik vind her belachelijk dat er vanuit dpd geen enkele poging wordt gedaan om ook maar een beetje behulpzaam te Zijn.

Gewenste Oplossing:

Helaas is er niks meer wat mij tevreden kan maken want de schade is al gedaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

..................

.................

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:09 geantwoord

Dit is volkomen waardeloos !!! Te gek voor woorden dat ik een reactie als dit krijg van dpd op een klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tristantrs