Klacht: Bezorging te laat en geen service

Tristantrs op 08 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 11 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

.................. .................

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 8 juli 2017

Een klant heeft een klacht ingediend over de vertraagde bezorging van een pakket met bedrijfskleding via DPD. Ondanks het betalen voor een snellere service, ontving de klant een brief dat het pakket pas op maandag opgehaald kon worden, terwijl de winkel dinsdag pas open is. De klant ervaart een gebrek aan service en ondersteuning van DPD in deze situatie.

Mijn Klacht:

Op dinsdag 4 juli is er een pakket met bedrijfskleding verzonden vanuit leiden naar rijswijk zuid holland, het gaat om 3 polo’s in een zak. Ik heb dit op zaterdag 8 juli nodig. Op vrijdag laat in de middag is er een brief in de bus gekomen dat ik dit maandag kan gaan ophalen bij een winkel die dinsdag pas open is. Als ik dpd bel krijg ik de melding dat dit maar jammer is en dat de chauffeur ook naar huis wil om 6 uur dus hun doen niks voor mij. Ik heb geld betaald voor extra snelle service omdat ik zonder werkkleding geen werk kan doen . Ik heb geprobeerd de winkel te bellen om te kijken of misschien mijn pakket al geleverd is maar er was nog niks van dpd gezien.
Ik vind her belachelijk dat er vanuit dpd geen enkele poging wordt gedaan om ook maar een beetje behulpzaam te Zijn.

Gewenste Oplossing:

Helaas is er niks meer wat mij tevreden kan maken want de schade is al gedaan

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

..................

.................

Tristantrs

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:09 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is volkomen waardeloos !!! Te gek voor woorden dat ik een reactie als dit krijg van dpd op een klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM