Klacht: Bezorging niet echt een klacht maar een vraag / opmerking

op 30 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is geen klacht richting de bezorger, maar voor een paar weken geleden hadden wij een bezorger van ups in het centrum van Purmerend die altijd in de ochtend kwam, en waar door ik de bestellingen van mijn klanten snel kon afhandelen.Sinds kort hebben wij in het centrum van Purmerend een nieuwe bezorger en die komt altijd laat in de middag, waar door onze klanten een dag te laat hun bestellingen krijgen. Ik ben straat vertegenwoordiger en hoor deze opmerking van alle ondernemers uit onze straat en vandaar dat ik hier melding over maak.

Gewenste Oplossing:

Met betrekking tot bezorging dat deze te laat bij de winkeliers is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 02 oktober 2017 om 07:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze ervaring. Wij zullen uw klacht doorzetten naar het aflever center en zij zullen gaan kijken of er mogelijkheden zijn om de bewuste route aan te passen.

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Lingerie Delia