Klacht: bezorging laat een week op zich wachten met melding halverwege dat er die dag bezorgd gaat worden

op 11 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 september bestelde ik iets bij Somnoshop Weert.6^september lieten zij mij weten dat het bestelde op de post was. 7 september kreeg ik bericht van DPD dat die dag het pakket bezorgd zou worden tussen 15.46 en 16,46 uur. Dat gebeurde niet. Ik belde 10 september en hoorde dat het pakket inderdaad niet aangeboden was, maar vandaag 11 septbember. Nu 17 uur nog niks (ook geen bericht) weer bel ik en zit vervolgens met keiharde muziek aan mijn oor 15 minuten (tot nu toe) in de wacht. DPD maakt fouten!!!
betreft pakketnummer 0522 8942 7706 13 6

Gewenste Oplossing:

Bericht en bezorgen en meer telefonisten!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Reactie van de melder van de klacht Bep Zwerus

3 maanden geleden - Inmiddels heb ik het 14 cijferige pakketnummer 3 x ingetoetst en dat wordt niet herkend. Kortom het gaat helemal fout bij DPD Telefonsich absoluut onbereikbaar. Keiharde muziek en de mededeling dat alle medewerker in gesprek zijn. Alle medewerkers? Hoeveel? Twee?

Reactie van de melder van de klacht Bep Zwerus

2 maanden geleden - 12 september beweert DPD glashard dat ze aan de deur is geweest en een berichtje achter hebben gelaten. Tweemaal Nee dus. a. ik was thuis en heb buren als getuige (die anders stand-by zijn voor aannemen). b. er is geen berichtje in mijn brievenbus. Hoodpijn (ook weer van die vreselijke en harde muziek als je opbelt en moet wachten, omdat 'alle medewerkers..enz') Goede manier om mensen van de lijn te jagen trouwens.

Reactie van de melder van de klacht Bep Zwerus

2 maanden geleden - KIjk aan een reactie van customer services van de post gigant n.a.v. mijn ontkenning (want ik was thuis en geen berichtje) Bedankt voor uw mail. Op dit moment zijn wij niet aanwezig. Uw mail wordt niet doorgestuurd. Op de volgende werkdag om 8.00 u zijn wij weer aanwezig en wordt uw mail in behandeling genomen. Alleen kalmte kan mij nog redden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 september 2018 om 20:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Bep,

Dat is natuurlijk een behoorlijke vervelende gang van zaken. Het feit dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen, verdient geen schoonheidsprijs.
De bezorger moet een brief achterlaten, dus hier ga ik sowieso een melding van maken, zodat hijzij aangesproken wordt. Ik zie dat het pakket zich nu op het depot bevindt en heb geprobeerd om een nieuwe bezorgdag in het systeem te zetten. Helaas heb ik die mogelijkheid niet. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met de Customer Service via 0900-3734663 of met de verzender. De verzender kan namelijk een claimonderzoek indienen bij DPD, om te achterhalen wat hier mis is gegaan.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Ik hoop dan ook dat je jouw pakket spoedig ontvangt.
Groeten Shirley

Heeft op 13 september 2018 om 20:53 geantwoord

Het opgegeven telefoonnummer is onbereikbaar. 15 minuten met keiharde muziek in de wacht. Vanavond kwam DPD. Het was echter 19 uur (aangekondigd) Ik had een grote brief met rood en zwarte letters op mijn bus geplakt om het pakje op.nr. 20 - waar ik.was- te bezorgen. Zie ik die bus de straat uitschelden (onbeschoft hard in een kinderrijke buurt) Kortom ik haf letterlijk het nakijken.Aan mijn verzoek niet voldaan. Weer geen briefje in mijm bus. Geen service. Nog geen pakje. Ik stuurde een e-mail.naar costumerservice met als bijlage een foto van de brief met verzoek bij de buren af te geven. Leest en schrijft deze chauffeur geen Nederlands? Ook geen cijfers?
Ik was des duivels toen ik naar buiten gesneld de DPD bus erg zag scheuren.

Alle klachten die gemeld zijn door Bep Zwerus