Klacht: Bezorging aan parcelshop zonder ooit eerst thuis bezorgd geprobeerd te hebben

op 12 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 juli zou DPD een pakket bezorgen aan mij thuis. Echter, na lang wachten en lange tijd status “onderweg voor uitlevering” staat er plotseling rond 19:28 op hun site dat de afleverpoging mislukt is.

DPD heeft nooit aangebeld en heeft nooit iets laten weten, willekeurig besluiten ze om het pakket niet thuis te bezorgen maar bij een een of andere parcelshop. De bestelling betreft zware onderdelen die ik niet gemakkelijk thuis kan krijgen wegens gebrek aan auto.

Ik heb voor hun service betaald met de verwachting dat het thuis wordt uitgeleverd, en dit gebeurt dus niet, zonder een goede reden. De bezorger kan letterlijk voor de achterdeur parkeren, het is geen rocket science, snap niet hoe dit ooit fout kan gaan.

Gewenste Oplossing:

Aan mij THUIS bezorgen, niet aan een willekeurige parcelshop ergens zodat ik de boel naar huis kan sjouwen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Shaad