Klacht: Bezorging

op 24 januari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wederom slechte service van @ Dpd nederland

Eindelijk kreeg ik maandag avond laat een mail binnen dat mijn nieuwe bed bezorgt zou worden, helaas kon ik niet vrijnemen van afspraken, dus ik heb het depot gebeld en gezegd wanneer ik thuis was die dag…bij thuiskomst briefje in de bus niet thuis…word dag later bezorgt…ik expres thuis gebleven vandaag met schoenen aan zodat de beste man het niet hoefde te sjouwen.

Nou drie maal raden…bed niet bezorgt…netjes een brief in de bus…dat pakket niet bezorgt kon worden omdat er niemand thuis was terwijl ik gewoon zat te wachten en geen deurbel gehoord had… Ik het depot gebeld..ze konden niet garanderen dat het alsnog bezorgt werd vandaag ..of ik hen maar tegemoet wilde komen rijden(terwijl ik geen auto of rijbewijs heb?) chauffeur niet bereikbaar, en ik zonder bed om op te slapen…morgen word nieuwe poging gedaan om te bezorgen…maar dan ben ik niet thuis.

En dat voor een pakket die ik gewoon in ontvangst had kunnen nemen maar er is GEEN deurbel gegaan.
Nu is het pakket terug op het depot en gaat weer terug naar verzender.
En dpd reageert nergens op en schuift alles af op derden.

En dit is de zoveelste keer al dat het verkeerd gaat bij hun
Wanneer zetten ze service en hun klanten nou eens op de 1e plaats?

Snelle reacties, goede oplossingen zonder excuusjes en het probleem/oplossing te verleggen

En afspraken/leveringen nakomen ipv smoesjes gebruiken

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 februari 2018 om 15:36 geantwoord

Heeft op 09 februari 2018 om 17:04 geantwoord

Er word beloofd.... Dat het in de toekomst beter moet gaan...dat was de vorige 2 x ook al beloofd...maar helaas gebeurd het nog steeds.

Loze beloftes...eerst zien dan geloven...tot nu toe is namelijk elke keer het tegendeel waar, werd de schuld steeds bij mij gelegd, nooit excuus gehad

Alle klachten die gemeld zijn door Jaimy Ansems