Klacht: Bezorging

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmorgen zou een pakketje bij mij thuis bezorgd worden. Ik keek net in de brievenbus en vond een briefje dat het pakketje bij een afhaalpunt in de buurt is afgeleverd? Niet bij de buren oid. Ik heb de hele ochtend beneden gezeten en weet zeker dat er niemand aan de deur is geweest. Nu moet ik naar een afhaalpunt terwijl de UPS het niet eens heeft geprobeerd af te leveren.

Wanneer het pakketje niet meer ergens anders word afgeleverd waardoor ik het huis dus niet uit moet zoals nu wel moet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht KLooijen

2 maanden geleden - 1Z4A9W426893324974 Het pakketje lag bij de buren tegenover ons. Dit stond heel vaag aangegeven en nogmaals, ik was gewoon thuis maar de bezorger is meteen door gelopen naar nummer 12 waar iemand (zichtbaar) beneden zat.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 oktober 2017 om 07:48 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Gezien het feit dat u een briefje heeft ontvangen lijkt het erop dat onze chauffeur wel degelijk een afleverpoging heeft gedaan, daar hij dit briefje zelf moet invullen.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflevercenter met referentie 1-72731681120 . Zij zullen gaan onderzoeken wat er is gebeurd en zullen u zo spoedig mogelijk feedback gaan geven.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door KLooijen