Klacht: Bezorging

I . Voskamp op 18 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 16 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

........ ...... ....

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 18 juli 2017

Een klant van DPD heeft geklaagd over het niet naleven van bezorgtijden, waardoor hij onnodig thuisbleef. Bij thuiskomst vond hij een kaart in de bus met de mededeling dat zijn pakket naar een andere locatie was gebracht, maar zonder verdere informatie over het pakket. De klant heeft geprobeerd contact op te nemen met DPD, maar ondervond problemen met het betaalde 0900-nummer.

Mijn Klacht:

Bezorgtijden niet aangehouden zoals opgegeven .
Helemaal voor niets thuis gebleven!!!!!!
Kom ik later thuis en staat de doos voir de deur in de voortuin.
En ligt er een DPD ‘ we hebben je gemist ‘ kaart , in de bus dat er een pakket geleverd wordt in een anderen buurt bij een parcelshop. Verder staat er helemaal niets op die brief en is er niets ingevuld en weet ik dus ook helemaal niet om welk pakket dit gaat!!!
Allereerst dus niet op tijd bezorgd ten tweede komen ze normaal gezien nog een dag later om nogmaals te bezorgen .
Het pakket heb ik dus al en ga dus morgen naar de parcelshop en wee niet om welk pakket het gaat want staat hele aal geen code op de kaart.
Heb DPD al vandaag proberen tel te bereiken.
Allereerst betaal ik daar extra kosten voor ivm 0900 nr. En heb 20 min gewacht en niets vernomen en vervolgens boos en geregerd opgehangen
Wat een rot organisatie ijs dit !!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze op tijd zijn als afgesproken!!!!
Wanneer kaarten fatsoenlijk volledig worden ingevuld zodat ik weet o. Welk pakket het gaat met code!!
En geld voor mob tel kosten aan mij worden overgemaakt .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 augustus 2017 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM