Klacht: Bezorger te lui

op 16 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot op heden heb ik het geboorte stoeltje nog niet ontvangen. Vorige week donderdag heb ik contact gehad met DPD. Ze konden het pakket niet bezorgen omdat er werkzaamheden zijn in de straat  maar mijn voordeur is al maanden bereikbaar zelfs met een bus.
Vrijdag  zou het pakket opnieuw aangeboden worden dit is niet gebeurt.  Gisteren weer contact gehad met DPD . Ze geven aan dat het pakket niet geleverd kan worden en dat de gesprekken alleen via de verkoper gaan.
Dit is toch te belachelijk voor woorden dat ik 2 a 3 weken op een pakket moet wachten terwijl mijn voordeur gewoon te bereiken is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 juni 2016 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Irenevugts