Klacht: Bezorger al weg voordat je aan de deur kunt zijn

op 16 oktober 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nu voor de tweede keer een klacht over DPD. de chauffeur heeft zo’n haast dat je niet eens de tijd krijgt om naar de deur te komen. Binnen 10 seconden is de chauffeur al vertrokken met een niet fatsoenlijk ingevuld formulier. Zelfs de datum is niet leesbaar. Hierover naar DPD gebeld. Ze nemen niet eens de moeite om naar het formulier te vragen. Zodat ze de chauffeur hier mee kunnen confronteren. Zelf moet je op zoek naar de pakketcode omdat de chauffeur te beroerd is dit in te vullen. ik vraag bij leveranciers eerst of ze bezorgen via DPD zo ja dan zoek ik een nadere leverancier.

Wanneer DPD zijn klanten serieus neemt, een klacht goed bekijkt en zijn medewerkers hun eigen sijsteem goed te laten bijhouden. Dus hun formulieren goed invullen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

2 jaren geleden - Beste rVeldt, Bedankt voor je melding. Aan de hand van je adresgegevens heb ik je pakketnummer gevonden. Hiermee kunnen we ook zien welke chauffeur dit betreft. Omdat het uiteraard niet de bedoeling is dat de chauffeur alweer snel is vertrokken en het briefje niet juist invult, zullen we dit voorval bespreken met deze chauffeur. Natuurlijk zal ik je straks hierop een terugkoppeling geven. Met vriendelijke groet, Charlotte

Bericht van DPD

2 jaren geleden - Beste rVeldt, Ik wilde je laten weten dat we je pakket maandag opnieuw zullen aanbieden. Met vriendelijke groet, Charlotte

Reactie van de melder van de klacht rVeldt

1 jaar geleden - Inmiddels heeft U gereageerd met dat het pakket op Maandag opnieuw wordt aangeboden, DUS NIET Uw telefoniste zou het pakket bij het depot in Tegelen laten afgeven, DUS NIET. Een waardeloze service, jullie zouden heel veel kunnen leren van klantvriendelijkheid en efficiëntie van Post.NL nooit geen problemen en zeer vriendelijke chauffeurs.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 15:22 geantwoord

Beste Rob,

Ik zie dat het pakket destijds op 22 oktober bij je bezorgd is.
Daarom sluit ik nu deze melding.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door rVeldt