Klacht: Bezorger

op 26 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag lag er een brief in de bus dat ze geweest waren was de hele dag thuis geweest naar ik heb ze niet gezien..maar goed..en dat ik vanaf 23-5 me pakket kon ophalen op THE readshop hildo kroplaan te den haag.
Ik daar heen op de 24 ste voor me pakketje.
Maar die was daar niet afgeven door dpd.. Mevrouw van de winkel heeft contact opgenomen. En er werd gezegd dat het pakketje na 5 uur daar afgeleverd werd dus. Ik zei u ziet mijn morgen…
Ik de morgen erna gebeld naar de winkel of mijn pakket was binnen gekomen nee dus….
Kon ik in de middag thuis lig er weer een brief van dpd in de bus dat ze geweest waren en dit keer het pakketje bij de buren afgegeven. Das was prima
Maar vind het niet kunnen dat ik heen er weer moet (niet echt naast de deur)
Om een pakketje op te helen wat er helemaal niet is….

Gewenste Oplossing:

Is opgelost nu maar maar de hele situatie er om heen vind ik niet kunnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 mei 2016 om 06:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste bietjuh77,
Bedankt voor je bericht.
Fijn dat het inmiddels opgelost is en dat je je pakket hebt, maar via deze weg onze excuses voor het ongemak. Ik heb je bericht doorgegeven aan mijn collega's en hoop dat het de volgende keer gewoon in één keer goed gaat.
Met vriendelijke groet,
Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door bietjuh77