Klacht: Bezorgen niet of geven het op ander adres zonder te melden waar

op 04 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer of mevrouw

Ik had een bestelling gedaan bij een bedrijf. Deze zou het bestelde pakje via uw bedrijf naar mijn adres almeloplein 30 bezorgen. Dit pakje had al op 03 augustus 2017 bij mij bezorgd moeten zijn. Maar omdat het op het einde van die dag nog 03 augustus 2017 nog niet was bezorgd bij mij . Heb ik direct maar contact opgenomen met het bedrijf waar ik mijn pakje besteld had. En zei konden zien dat uw bezorger het pakje op 03 augustus 2017 weer had terug gebracht naar uw depo in Berkel en hij of zei had gezegd dat ie het adres niet kon vinden. Het bedrijf waar ik mijn pakje besteld had gaf aan aan uw collega’s om het pakje als nog de andere dag te bezorgen dus op 04 augustus 2017. Na een hele dag wachten. bel ik maar weer het bedrijf op waar ik het pakje had besteld om te vragen of het vandaag nog wel binnen kwam en of hij wel kon zien waar mijn pakje was. Het bedrijf kon zien in een track en trace waar het pakje van mij zich bevond. En wat schets mijn verbazing ze hadden het pakje op almeloplein 35 afgegeven dus niet bij mij zelf. Ze hadden niet eens aan gebeld bij me en ook geen briefje achter gelaten. Ik ben het pakje op gaan halen en daar uit bleek ook nog eens dat mijn pakketje was open gemaakt. Dit alles vind ik echt schandalig U bedrijf is de enig bedrijf die niet zijn pakjes af levert bij de mensen want dit is al de tweede keer dat dit gebeurd met u bedrijf. De eerste keer had ik geen klacht ingediend omdat ik dacht nou voor een keer oke maar nu is het al de tweede keer en dat is niet oke.
Ik mag er van uit gaan dat hier wat mee gebeurd want ik pik dit niet meer dit gaat wel om spullen waar ik voor betaald ook voor de bezorgingskosten en dan mag ik verwachten dat deze netjes en zorgvuldig en ongeopend bij mij wordt afgeleverd en niet bij anderen.
Ik verwacht hier een antwoord op op mijn klacht en dat er daad werkelijk wat mee gedaan wordt. Deze klacht leg ik ook bij derde neer.

Met vriendelijke groet

H Slijkoord

Gewenste Oplossing:

Ik weet niet wanneer ik nu tevreden bent momenteel ben ik heeel erg boos en teleurgesteld in uw bedrijf.

Met vriendelijke groet

H. Slijkoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hans53