Klacht: Bewust niet geholpen door bodempersoneel Transavia

op 28 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Toen ik in Augustus met Transavia naar Turijn wilde reizen stond ik netjes 2 uur van te voren op het vliegveld zoals het ook op mijn ticket was aangegeven. Bij Transavia werd ik in een lange rij ingesorteerd. Toen de tijd vorderde en de rij haast niet korter leek te worden begon ik onrustig te worden en vroeg ik aan de stewardess of mijn tijd van inchecken niet een beetje krap werd aangezien de rij voor mij nog steeds erg lang was. Zij zei dat ik gewoon moest blijven wachten net zoals iedereen anders. De tijd vorderde en ik werd steeds nerveuzer omdat steeds onrealistischer werd dat ik er op tijd door de rij heen zou komen. Toen het nog maar 40 minuten tot vertrek van mijn vlucht waren vroeg ik het nog een keer aan haar. Ze zei weer dat ze niets voor mij kon betekenen en ik niet vóór mocht. Toen heb ik zelf iedereen in de rij gevraagd of ik vóór mocht. Uiteindleijk was ik 20 minuten voor vertrek van de vlucht bij de incheck en toen zeiden de stewardessen tegen mij dat ik te laat was en dat ik niet meer met de vlucht meemocht gaan. Ik heb geen vergoeding gekregen, geen hulp, geen vriendelijkheid en heel veel vijandigheid. Ik ben niet alleen deze vlucht kwijt geraakt, maar vooral de stress, die het mij opleverde en de vijandigheid heb ik nog nooit zo meegemaakt.

Ik zou graag tenminste het geld voor mijn vlucht terug willen krijgen, die ik door het bewuste handelen van het bodempersoneel heb gemist.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JasminAnna