Klacht: Bewegwijzering A5 vanaf Schiphol

op 12 juli 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb al een paar keer klachten gehoord en dit zelf ook meegemaakt gisteren. Als je vanaf Schiphol komt en je wilt richting Haarlem staat er eerst een bord A4 Rotterdam/Haarlem echter na een paar honderd meter staat er niet meer aangegeven dat je de A5 moet hebben en zit je voor je het weet op de weg naar Hoofddorp/Heemstede waardoor je dus met een forse tijdsverlies naar Haarlem rijdt. Kan dit niet wat duidelijker aangegeven worden?

Gewenste Oplossing:

Als er duidelijk de afslag A5 aangegeven wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henriette.01