Klacht: Betalingsachterstand

op 28 januari 2011 over Accountorgroep in de categorie Incassobureaus

Ik heb een betalingsregeling met Accountorgroup getroffen van 50 euro per 31 oktober. Ik heb deze keurig tot nu toe voldaan en je hebt op hun site een eigen pagina waar je kunt zien hoeveel er nog openstaat. In deze pagina werd er door hen eind december niets afgeboekt en heb ik hen gemaild waarom de betaling er nog niet afgeboekt was. Ik kreeg een mail terug dat ik een betalingsachterstand heb en de betalingsbewijzen maar moest mailen. Heb ik allemaal gedaan zelfs 6x met boze mails want er wordt alleen maar op gereageerd van: U HEEFT EEN BETALINGSACHTERSTAND. Het ergste is dat ik volkomen in mijn recht sta want ik heb alles zwart op wit dat ik betaald heb en nu krijg ik vandaag een brief in de bus met………….u raadt het al. U heeft een betalingsachterstand en het bedrag is in 1 keer opeisbaar. Of ik het even wil betalen. Het ergste is dat ik helemaal gefrustreerd raak en ik heb een dochtertje van 8 jaar waar ik momenteel weinig van kan hebben door die hele situatie. Ben net gescheiden, zit in de bijstand, heb mijn scheiding nog niet verwerkt en dan zit er in zo’n bedrijf iemand niet op de juiste plek en als een emotioneel wrak zijnde sta je machteloos. Ik kan bewijzen wat ik wil maar ze gaan gewoon door.

Gewenste oplossing

Dat er uitgezocht wordt waar mijn geld is gebleven. Vandaag heb ik het vierde betalingstermijn overgemaakt en ik wil dat alles rechtgetrokken wordt. IK HEB BETAALD EN ZIJ RAKEN MIJN GELD KWIJT!!!

Alle klachten die gemeld zijn door wilmahulzebosch