Klacht: betalingen

op 10 mei 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Ik kon de mail niet openen en heb toen handmatig overgeboekt. Nu blijkt dat jullie het afgeboekt hebben als incassokosten. Ik was niet in staat vanwege ernstige ziekte. Nu moet ik voor 10 mei betalen . Dit met 375 inkomsten in de maand. Wie betaald nu mijn eten. Bovendien staat het pand te koop . Is hier een oplossing voor Jessica Swinkels kan volgens haar dit niet oplossen. Mijn klantnr. is 171436748

Dat de extra kosten er af gaan

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht maak ik geen gebruik van

10 maanden geleden - Essent zeer negatief bezig , nu kan de elektrische rolstoel niet opgeladen worden.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 10 mei 2016 om 09:39 geantwoord

Beste klant,

Op 6 mei 2016 heeft u via www.klacht.nl een klacht ingediend over Essent. U geeft aan dat u de e-mails van Essent niet kon openen en niet in staat was om Essent te bellen. U geeft aan dat u zelf een betaling heeft overgemaakt, maar dat u het niet eens bent met de aanmaankosten.

Ik heb op 10 mei 2016 telefonisch contact met u opgenomen. U heeft meerdere malen uw klacht kenbaar gemaakt bij Essent. Wij hebben u uitgelegd dat wij uw betalingen te laat ontvangen. Wij hebben u herinneringen en aanmaningen gestuurd naar het door u doorgegeven e-mailadres. De verantwoordelijkheid voor tijdige betaling ligt te allen tijde bij de klant. De aanmaankosten hebben wij terecht in rekening gebracht.
U heeft aangegeven dat u het er niet mee eens bent. Ik ben mij er van bewust dat dit niet het antwoord is wat u hoopte te krijgen.
Dave
Essent Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door maak ik geen gebruik van