Klacht: Betaling Lidmaatschapsnummer

op 18 augustus 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in Juli 2012 een abonnement af gesloten in de winkel van de anwb te Leidschendam. Daar heb ik gevraagd voor hoe lang deze €70,00 was. De dienstdoende persoon heeft mij gezegt dat dit voor 1 jaar was. En ik vroeg nog dat is dus tot eind Juni 2013. Dat werd met JA bevestigd door de verkoper. Daar door heb ik mijn gegevens aan hem door gegeven om lid te worden. Krijg ik +/- 14 dagen later een rekening van € 70,00 voor een half jaar. En daar ben ik het niet mee eens. Ik ga niet iets betalen wat al een half jaar achter mij ligt. Ik hoop U hier mee genoeg te hebben in gelicht.
Hoogachtend; J.P.Bender

Gewenste Oplossing:

Intrekking van betaling. Dan wacht ik wel een half jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 20 augustus 2012 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Alle klachten die gemeld zijn door Factuur ANWB