Klacht: Betaling bij levering bestelde keuken

op 01 september 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Wij zijn van mening dat het totaalbedrag we onze nieuwe keuken pas volledig voldaan hoeft te worden als deze naar volle tevredenheid geplaatst is.
Aangezien Keukenconcurrent de keuken plaats vinden wij dat we het recht hebben een klein gedeelte van de totaalsom in te houden tot de keuken is geplaatst. Het gaat namelijk niet alleen om de levering van goederen, maar ook van diensten. Als de keuken is geleverd en geplaatst en we zijn tevreden met de geleverde diensten dan wordt het resterende bedrag voldaan. Keukenconcurrent laat een starre houding zien en heeft geen begrip voor het standpunt van de klant. Wij zijn van mening dat de klantvriendelijkheid daalt zodra er een handtekening onder de koop staat. Daarnaast zijn wij van mening dat medewerkster Puk van de vestiging Kaatsheuvel geen klantvriendelijke houding heeft.

Wij zijn tevreden als Keukenconcurrent ermee akkoord dat we bij levering het grootste gedeelte voldoen, maar dat we voor de nog te leveren diensten een klein gedeelte achter houden dat we op de dag van de geleverde diensten meteen voldoen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

6 maanden geleden - Beste meneer / Mevrouw Wulms, Bedankt dat u de klacht met ons wil delen. Ik heb uw ordernummer doorgestuurd naar de verkoper met het verzoek contact met u op te nemen om dit te bespreken. Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Elin - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Wulms