Klacht: Betaling afgekeurd

Silviahulselmans op 29 december 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Zojuist klantenservice gesproken van klarna ivm bestellen bij h en m. Ik betaal al jaren met Klarna en altijd zonder problemen en netjes op tijd. Nu kan ik ineens niet meer betalen. Krijg ik van de medewerker te horen dat mijn gegevens gewijzigd zijn en dat ik dus wordt gezien als nieuwe klant… ik heb geen gegevens gewijzigd en als ik inlog zoals ik altijd doe staat alle geschiedenis erin. Dus zo nieuw ben ik niet. Ze zegt me in te loggen met mijn oude gegevens.. maar dat zijn dezelfde gegevens dus ik sta met mijn rug tegen de muur en kan helemaal niets wijzigen. En van enige vorm van begrip of hulp is geen sprake. Ik heb op dit moment voor 28 euro aan openstaande facturen die ik binnen 2 maanden moet betalen en tot ze betaald zijn mag ik niets bestellen.. ik kan er niets mee..

Als ik weer gewoon kan bestellen en betalen met Klarna zonder dat ik bij 2 facturen van totaal 28 euro gelijk geblokt wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 31 december 2019 om 12:43 geantwoord

Beste Silviahulselmans,

Bedankt voor je bericht.

Natuurlijk vinden wij dit ook een vervelende situatie. Jammer genoeg kunnen wij via deze weg niet inhoudelijk ingaan op jouw situatie. Daarvoor kunnen wij je enkel doorverwijzen naar onze klantenservice.

In het algemeen kunnen we wel aangeven dat het verschillende redenen kan hebben waarom je niet kunt bestellen. Klarna is een een bank die de optie aanbiedt om achteraf te betalen, het is echter niet vanzelfsprekend dat iedereen hier dan ook gebruik van kan maken. Voor het goedkeuren van een bestelling kijken wij naar meerdere factoren. Dat is je betalingsgeschiedenis, openstaande facturen, de hoogte van het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Deze risicocheck bepaalt zo of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Michel

Silviahulselmans

Heeft op 31 december 2019 om 13:01 geantwoord

Ik kom er niet uit. Ik heb geen schulden en betaal altijd netjes. Bij d klantenservice heb ik dat al aangegeven dus weer lekker van het kastje naar de muur zonder oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Silviahulselmans