Klacht: Betaald maar niet(s) geleverd!

op 03 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een rugtas besteld en (uiteraard) direct betaald.
Nu blijkt mijn order niet te traceren waardoor niets mogelijk is. Oorzaak volgens mediamarkt is een IT storing, Gevolg is dat ik niets heb.
Tas leveren? niet mogelijk.
Geld terug? niet mogelijk.
Wanneer wel? antwoord is niet mogelijk.
Wat nu? Niemand weet het.

Gewenste Oplossing:

Ik heb diverse suggesties gedaan om een tevreden gevoel te krijgen:
1Het product nu leveren (desnoods per koerier)
2Direct geld terug (desnoods via een manager/internetbankieren)
3Duidelijkheid over de status van mijn bestelling.

Geen enkel punt is haalbaar (volgens Mediamarkt)
Ik MOET afwachten en er kan niets worden gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henkes1969