Klacht: Ga hier geen opeiding volgen

Een tijdje geleden heb ik een opleiding gevolgd bij bestuursacademie. Als eindopdracht moest er een essay geschreven worden. Volgens uitleg van de docent die lessen heeft gegeven essay geschreven en tijdig ingeleverd. Na een aantal weken kwam er een bericht dat de essay is beoordeeld met een onvoldoende. De motivering van de onvoldoende zeer onduidelijk en daarnaast werd bijvoorbeeld aangegeven dat er geen bronvermelding was, terwijl er wel bronvermelding was. Bleek achteraf dat de essay door een andere persoon is beoordeeld die ik nooit heb gezien of gesproken en die dus totaal niet wist wat er tijdens de lessen is besproken. Na het indienen van een klacht werd als reactie gegeven dat ik maar een bezwaarschrift moest indienen, maar moest wel 75euro betalen ervoor. Een andere oplossing volgens bestuursacademie was een herkansing te doen, maar moet hier wel 295 euro voor betalen. Terwijl ik meer dan 2000 euro voor de opleiding heb betaald. Tijdens de lessen is ons nooit wat verteld over de kosten bij een herkansing of bezwaar. Zelfs de docent was hiervan niet op de hoogte. Daarom wil iedereen waarschuwen voor de praktijken die de Bestuursacademie. Ga hier geen cursus of opleiding volgen. Ik ben dus veel geld en tijd kwijt en heb niets gekregen, zelfs geen bewijs van deelname aan de opeiding. Schandalig!!

Als de bestuursacademie mijn essay herbeoordeeld en kosteloos. Want ik heb de essay door een externe docent laten lezen en deze gaf aan dat het zeker een voldoende is en dat er duidelijke fouten bij de beoordeeling zijn gemaakt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestuursacademie Nederland

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestuursacademie Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PasopvoorBestuursacademieNL