Klacht: Bestelling niet ontvangen en Bol.com weigert mij te vergoeden

op 13 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Beste,

Het is nu al 3 weken dat ik mijn probleem uitleg aan Bol.com en ze weigeren hun verantwoordelijkheid te nemen en hun klanten goed te behandelen. Ik heb een bestelling gedaan, deze bestelling is nooit aangekomen en ze weigeren mij terug te vergoeden! Ik heb wel lang genoeg gewacht

Ik ga tevreden zijn als ik mijn geld terug krijg tot op de cent!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 juni 2017 om 14:06 geantwoord

- - - - - - - - - -
Beste Mouad,

Inmiddels heeft u contact gehad met mijn collega omtrent deze melding. De melding is echter nog niet afgemeld, dus dat doe ik bij deze alsnog. Mocht u nog vragen hebben, stuur dan gerust een e-mail. Wij kijken graag met u mee.

Voor nu wens ik u een hele fijne dag toe.

Femke van bol.com

Heeft op 23 juni 2017 om 12:56 geantwoord

Beste,

Er moet een bedrag van 1020,00 euro terug worden gestort op mijn rekening.
Het gaat om de volgende horloges
- Tissot: 530,00 EUR
- Festina: 490,00 EUR

Mijn bank heeft me op de hoogte gebracht dat er momenteel enkel een bedrag van 530,00 EUR werd overgeschreven van jullie kant!
Er is dus nog een openstaand saldo van 490 EUR dat jullie in orde moeten brengen.
Het probleem is dus voor mij niet opgelost.

Mouad Gharbaoui

Bericht van Bol.com

1 maand geleden - Beste meneer Gharbaoui, Zoals zonet besproken, hebben wij hiervoor een oplossing gevonden. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groeten, Charlotte van bol.com

Reactie van de melder van de klacht mouad.gharbaoui@hotmail.com

1 maand geleden - Beste Charlotte, Zoals ik in mijn mail heb vermeld accepteer ik deze oplossing en dank ik u voor u tijd en moeite. Bij deze is deze zaak voor mij geklasseerd. Vriendelijke groeten Mouad Gharbaoui

Alle klachten die gemeld zijn door mouad.gharbaoui@hotmail.com