Klacht: Bestelling niet goed uitgevoerd

op 19 september 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Studieboek bij Bol.com besteld. Eerste levering was vertraagd. Na contact met klantenservice bleek de bestelling niet goed doorgegeven te zijn (fout bij Bol) en werd mij aangeraden de bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen en dan voor zondag bezorging te kiezen. Gedaan. Vandaag kwam mijn pakketje. Er zat helaas niet het bestelde boek in maar een of ander kinderwagending. Klantenservice biedt geen oplossing. Enige advies: bestelling annuleren en opnieuw bestellen. Wordt dan dinsdag geleverd. Maar dat is te laat. Heb het vandaag nodig.

Gewenste Oplossing:

Vandaag mijn bestelling ontvangen, zoals gisteren toegezegd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 september 2017 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pauline,

Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.
Een fijne dag nog!

Hartelijke groet,
Kiki van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 02 oktober 2017 om 08:42 geantwoord

Nog steeds geen oplossing, komt er ook niet. Bol.com doet niets, alleen aangeven dat ze t niet op konden/kunnen lossen. Ik ga er geen energie meer in steken, kan alleen iedereen waarschuwen om niets te geloven van snelle levering en dat soort loze beloftes. Ik bestel voortaan bij Bruna, die komt zijn afspraken wél na.

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline3399