Klacht: bestelling niet geleverd!!!!

op 17 mei 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zaterdag een artikel besteld ,en zou maandagavond geleverd worden,niet dus.!!!!
Dinsdag door bol en post.nl bericht gehad dat de levering dinsdag tussen 6 uur en half 10 zou komen.

Ook weer niet dus!!! 2 avonden zitten wachten voor Jan ******

Gewenste Oplossing:

Als ik de droogmolen nu zeer snel krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

1 jaar geleden - Beste Johan, Sorry dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten. Ik zie dat deze dinsdagavond rond 22.00 uur is bezorgd, dus ik hoop dat je er gisteren met het zonnetje al plezier van hebt gehad. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Groet, Jade van bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 30 mei 2016 om 08:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johan,

Ik neem aan dat alles naar wens is en sluit deze klacht.

Groet, Jade van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door zmxdkt9i50