Klacht: Bestelling niet compleet geleverd; bol.com doet niks!

op 04 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 juni 2017 heb ik een bestelling geplaatst. Bij levering bleek de doos open te zijn en er ontbrak 1 artikel. Ik heb hier gelijk contact met bol.com over opgenomen en op hun verzoek een foto meegestuurd van de doos.

Vanochtend heb ik een mail ontvangen waarin staat dat het hoofdkantoor aangeeft niks hier mee te kunnen en ik mijn geld dus niet terug krijg. Nu word ik dus de dupe van iets wat buiten mij om is misgegaan!

Gewenste Oplossing:

Een degelijke oplossing, dus mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 juli 2017 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 juli 2017 om 12:18 geantwoord

Wat ik dus al zei, dit is geen oplossing. Ik krijg simpelweg te horen dat ik pech heb! Fijne service zeg...

Alle klachten die gemeld zijn door Jasmina A