Klacht: bestelling is verwerkt en nergens te traceren

op 19 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

volgens UPS tracking systeem zou ik afgelopen dinsdag 15/7 mijn bestelling binnen moeten krijgen . omdat ik die dag aan het werk was had ik het afleveradres aangepast naar een UPS access point in de buurt. sindsdien is mijn bestelling niet te traceren.

meneer bij access point vertelde mij dat er niets bezorgd was. volgens UPS ligt het nog bij IHC trading and service BV. bedrijf IHC is niet te bereiken op de nummer 020-8946182 en ook niet via mail ops@ihc-ts.com. uiteindelijk heb ik maar met de leverancier contact gehad, in de hoop dat zei mij konden helpen.maar helaas ook niet geholpen. enige wat ze mij vertelden is dat ik dan nog tot einde maand moest wachten.

om het lange verhaal kort te houden: ik had een traceercode van UPS en mijn pakket zou dinsdag afgeleverd worden. ik heb alle kanalen geprobeerd om mijn bestelling te achterhalen. nu is mijn bestelling niet traceerbaar. hoe kan een bestelling met traceercode nou zoekraken?
kan iemand mij dat a.u.b. even uitleggen?

ik ben blij als ze mij kunnen vertellen waar mijn bestelling is en wanneer het afgeleverd wordt. meer hoef ik niet te weten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

4 weken geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Osman

4 weken geleden - Tracking nummer 1Z06981A6892861691

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 augustus 2017 om 09:48 geantwoord

Goedemorgen,

Op 14 Augustus is er een label aangemaakt voor uw zending, echter de zending is tot op heden nog niet overgedragen aan UPS en is om deze reden dan ook niet aangekomen op het UPS Access Point van uw keuze.

Wij adviseren u dan ook om de verzender te contacteren, om na te vragen wanneer uw zending verstuurd zal gaan worden.

UPS Social Media Team

Heeft op 21 augustus 2017 om 10:36 geantwoord

Ik heb zelf de oplossing gevonden. Track and trace van UPS is niet optimaal. Maar toch nog bedankt voor de aandacht en informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Osman