Klacht: Bestelling I-Pad

op 01 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, geachte mevrouw,

Reeds drie dagen ben ik bezig om een I-Pad bij Bol.com te bestellen. Dit is mij tot op heden niet gelukt, zelfs niet na diverse telefoontjes met de klantenservice.

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Met vriendelijke groet,
D. Kostic
e-mail: amstel.sava@gmail.com
Tel.: 06 – 246 1 246 7

Gewenste Oplossing:

Als ik de I-pad heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 01 juli 2016 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Kostic,

We hebben uw melding meteen in behandeling genomen. De iPad bestellen is intussen gelukt, ondanks de storing met de Airmiles driemaal achter elkaar. Mijn excuses dat er niet eerder een oplossing hiervoor was aangedragen. Inmiddels hebben mijn collega\'s uw Airmiles weer teruggestort op uw rekening. Zij zullen u hierover nog informeren.

Ik wens u alvast een goed weekend.

Vriendelijke groet,
Floor van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Kalemegdan