Klacht: bestelling geannuleerd zonder te verwittigen

op 22 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Beste,

ik had een bestelling doorgegeven met bestelnr. 4465150740 (case -14887161), op vrijdag 15 december 2017 met vraag van levering dinsdag 19/12/2017.
Gisteren om 9.27u heb ik gemaild met de vraag waar mijn bestelling bleef. Ik zou binnen 24u een antwoord krijgen.
Niemand heeft mij geantwoord.
Nu heb ik telefonisch contact op genomen en er wordt mij doodleuk gemeld dat mijn bestelling geannuleerd is wegens een interne fout van bol.com. Deze cadeau’s zijn voor kerstdag.
Ik heb mijn geld nog niet teruggekregen.
Niemand kan mij bevestigen dat ik, wanneer ik terug bestel, de pakjes morgen zou krijgen, door de drukte.
Een schadevergoeding is hier wel op zijn plaats.

GRT
Karin

Een schadevergoeding zou hier op zijn plaats zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 december 2017 om 15:51 geantwoord

Beste Matz,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Goed om te horen dat je nu van kerstcadeaus hebt. Ik wens je fijne feestdagen toe.

Mina van bol.com

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 22 december 2017 om 19:13 geantwoord

Nu vandaag kon het wel dat ik zelfs morgen mijn pakjes zou krijgen. Donderdag konden ze mij die Garantie niet geven. Dus heb ik vandaag zelf moeten gaan winkelen in die drukte. En heeft de persoon die de pakjes krijgt niet die ze wou van bol.com, wat ik heel spijtig vind.
Grt
Karin

Alle klachten die gemeld zijn door Matz