Klacht: Bestelling geannuleerd

op 02 mei 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Philips bloom gekocht voor Euro 66,50 bij Bol.Com.
De bestelling wordt door bol een paar dagen later geannuleerd, maar hij staat nog steeds te koop op de site, maar dan voor 98,04.

Ik heb een gedeelte betaald met een cadeau bon van 35 Euro en de rest met iDEAL. nu gaat bol terug betalen en mijn kadobon die ik niet meer heb weer opwaarderen. Zo schiet ik er 35 euro bij in. Grrrrrrrrr

Gewenste Oplossing:

De Philips bloom is volgens de site gewoon te leveren, ik zie geen reden voor de annulering leveren dus en niet mijn geld pikken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 02 mei 2016 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

We hebben vandaag telefonisch contact gehad en wij zijn blij dat we het een en ander hebben kunnen ophelderen.

Wij wensen je een fijne dag.

Groet,
Het Social Media Team van Bol.com

Heeft op 03 juni 2016 om 10:04 geantwoord

De lamp is gewoon te verkrijgen via de web site alleen duurder, het telefonisch contact zoals hierboven staat vermeld had geen oplossing, dit is alleen om hier een weerwoord te plaatsen zodat anderen denken dat Bol alles oplost.

Ben nog steeds boos (had toch al betaald) ik koop nooit meer wat bij Bol.com.

Alle klachten die gemeld zijn door JoopWiemer