Klacht: Bestelling

op 19 juni 2017 over Babyenkidsonline in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin april 2017 bestelling geplaatst en betaald bij baby en kids online,bestelling nu 19 juni 2017 nog steeds niet ontvangen,heb al meerdere é-mails gezonden maar krijg geen antwoord,telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.Voordien al meerdere bestellingen gedaan bij dit bedrijf nooit geen problemen had!Wat kan of moet ik doen?

Gewenste Oplossing:

Als ik eindelijk antwoord krijg,en weet wanneer ik bestelling zal ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Babyenkidsonline

Bericht van Robin van Klacht.nl

21 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Babyenkidsonline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Declercq