Klacht: Bestel Lenovo Ideapad 5 15ARE05 81YQ006JMH – Laptop – 15.6 Inch

op 09 juni 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Twee weken geleden heb ik Lenovo Ideapad 5 15ARE05 81YQ006JMH – Laptop – 15,6 Inch besteld bij bol.com voor 800 euro. Op de site verscheen 800 euro alleen voor de computer. Na de betaling hebben ze me twee facturen gestuurd. € 734,64 voor PC, de rest € 64,36 voor Norton 360 Deluxe – Beveiligingssoftware – 3 Apparaten – 1 Jaar – Windows/MAC/Android/iOS Download. maar dergelijke informatie stond niet op de site. Ik wilde gewoon een computer kopen. Norton 360 Deluxe wordt automatisch toegevoegd na betaling. Zelf heb ik dit product niet besteld en ook niet toegevoegd. Ik wil de computer nu terugsturen. maar de klantenservice vertelde me dat je alleen de terugbetaling voor de computer kunt krijgen. Voordat ik de computer kocht, leek de kortingsprijs 800 euro voor de computer te zijn. Er was geen informatie over het Norton 360 Deluxe-product.
Ik wil de computer even terugsturen, maar ze zeggen dat je niet het volledige geld krijgt. Ik werd het slachtoffer van bol.com.

Ik wil de computer terugsturen en 800 euro terugkrijgen.Ik heb het product niet besteld. Ze hebben het automatisch aan mijn bestellijst toegevoegd. Klantservice dat he hierdoor een deel van het geld niet zult geven. Ik wil de computer en Norton 360 Deluxe retourneren en al mijn geld terugkrijgen.Ik wil dat mijn klacht onmiddellijk wordt verholpen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emrullah