Klachten over Best Western Hotel

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Best Western Hotel zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Horeca

0%
0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
2.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Hotel op zich niets mis mee en Best Western kwaliteit, echter het diner was ronduit slecht. Wij hebben daar 3 dagen gegeten de rest buiten het restaurant. Het eten werd neergezet in warmhoud schalen, even een opsomming, mexico groenten, brocoli, doorgekookt,... Lees meer

Bewust voor dit hotel gekozen omdat het volgens booking.com alle faciliteiten hebben die ik nodig heb tijdens mijn verblijf. Er moet persé internet zijn, omdat ik belegger ben en werk vanuit de Cloud. De drie sterren is het niet waardig, het... Lees meer

Bewust voor dit hotel gekozen omdat het volgens booking.com alle faciliteiten hebben die ik nodig heb tijdens mijn verblijf. Er moet persé internet zijn, omdat ik belegger ben en werk vanuit de Cloud. De drie sterren is het niet waardig, het... Lees meer

Bewust voor dit hotel gekozen omdat het volgens booking.com alle faciliteiten hebben die ik nodig heb tijdens mijn verblijf. Er moet persé internet zijn, omdat ik belegger ben en werk vanuit de Cloud. De drie sterren is het niet waardig, het... Lees meer

Onterechte extra rekening

Klacht van op 25 april 2017 over Best Western Hotel in de categorie Horeca

Onze dochter van 18 is vanwege een training 3 nachten te gast geweest bij Best Western Leiden. Dit was vooraf geboekt en afgerekend via Weekenddesk. Ondanks dat dit reeds was gebeurt diende zij op de dag van vertrek nogmaals 2... Lees meer

Bij binnenkomst geen begroeting en aangekeken van wat we komen doen. Drie dagen lang bij binnenkomst of vertrek geen enkele glimlach of begroeting, lift zat naast receptie! Bij de vraag naar trekpleisters en over openbaar vervoer alleen ja en nee... Lees meer

Andere gast s'nachts op onze kamer

Klacht van op 11 november 2016 over Best Western Hotel in de categorie Horeca

Het begon met de reservering, volgens Booking. Com werd de creditkaart alleen gebruikt voor de reservering, echter werd het totaal bedrag direct afgeschreven. Zeer rommelige kamer, geen lampje in bedlamp. Geen koord aan trekschakelaar van de kamerverlichting. Geen föhn aanwezig.... Lees meer