Klacht: Beschadiging van woning door koerier. Klachten worden niet beantwoord

op 24 maart 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 15 februari 2017 beschadiging opgelopen aan mijn waterput door een van de koeriers van DPD. Wij waren niet thuis op het moment van de schade. Maar mijn buurman is hem zelfs komen helpen omdat hij vast stak met zijn voorband in de waterput?! De koerier heeft niets nagelaten wat betreft informatie van de wagen of het bedrijf. Dus wij kwamen thuis wetende van niets: vluchtmisdrijf?

Ik heb dan na 3 telefoontjes naar DPD klachtendienst de leverancier zelf gesproken en hij vroeg me wat ik als oplossing zag voor dit probleem. Ik heb het hem verteld en hij ging dit doorgeven aan zijn verantwoordelijken. Ik heb dan 2 weken gewacht en niets van nieuws mogen ontvangen hierover.

Ik heb vorige week dan maar beslist om een mailtje te sturen dat ik hier nog steeds niets van gehoord heb, maar zelfs na 2 reminders om de 2 dagen nog steeds niets mogen horen.

Zou ik hiervoor best langs de politie gaan om dit aan te geven als vluchtmisdrijf? Ik heb de leveringsbon + enkele getuigen dat het inderdaad een leverancier van DPD was.

Ik wens graag vergoed te worden voor de kosten die ik ga oplopen om de schade te laten repareren + schoon te maken van mijn put aangezien er enorm veel steen & vuil aan mijn put is ingevallen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht D1zz3H

1 maand geleden - Tot op heden nog steeds geen oplossing/vergoeding ontvangen. Zelfs nog geen telefoontje!

Alle klachten die gemeld zijn door D1zz3H