Klacht: beschadiging planten

op 16 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik heb vier planten bij het DPD opgehaald bij het pickup point.
Er staat duidelijk op breekbaar en dat je doos rechtop moet houden.
Dit heb ik uiteraard gedaan.
Pas bij het uitpakken bemerkte ik dat er twee van de vier planten beschadigd waren.( geknikte stelen).
Zie foto.
Ik kan de foto niet met dit bestand meesturen.
Kan ik dit ook per mail verzenden?

Gewenste Oplossing:

Twee nieuwe planten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 april 2017 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jellie Panman