Klacht: beschadigd teruggezonden zonder duidelijke reden

op 16 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vier bpeken retour gestuurd en zwaar beschadigd ontvangen. Geen code ingevuld, dus is het niet duidelijk waarom de boeken zijn teruggekomen. Schade: 130 euro.

Gewenste Oplossing:

Ik wil contact met DPD en een emailadres waar ik een brief naartoe kan sturen. Het klachtenformulier werkt niet. Ik voer het pakketlabelnummer in bij pakketcode en krijg een rood omkaderde rand. De email kan NIET verstuurd worden. Ik wil contact kunnen leggen met DPD. Dat is nu NIET mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 augustus 2017 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door D. Aijtink