Klacht: Beschadigd product terug gekregen na herstelling

op 16 september 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Deze zomer heb ik een waterkoker laten herstellen door Bol.com. Deze was nog onder garantie. Bij het terugkrijgen van het ‘hersteld’ product, merkte ik onmiddellijk bij het openen van de verpakking dat de waterkoker beschadigd was aan de bovenkant. Hier was geen bescherming voorzien door bubbelfolie. Ik vermoed dat deze beschadiging dus gebeurd is tijdens transport.
Ik heb dit aangeklaagd bij Bol.com, maar verder dan “dit zou niet moeten gebeuren, excuses” kom ik niet. Ze weigeren het probleem op te lossen. Ook na meermaals contact met bol op te nemen. Het mailverkeer is hieronder te vinden. Als bijlage stuur ik een foto van de beschadiging.

—————————————————————————————–

Beste,
Ik heb de twee onderstaande emails, twee weken geleden, van jullie gekregen. Sindsdien heb ik niets meer vernomen van Bol.com/de klantenservice. Zoals eerder gevraagd verwacht ik een gepaste oplossing voor de beschadiging. Zo niet, ben ik genoodzaakt een klacht in te dienen.
Met vriendelijke groeten,

Ing. Thomas Henderickx, Msc.
Lector, Projectingenieur expertisecel Energy

UC Leuven-Limburg
Management en Technologie • Campus Diepenbeek
Agoralaan gebouw B bus 1
3590 Diepenbeek
+32 (0) 11 180 360 • +32 (0) 498 250 842

KHLeuven, KHLim en Groep T (Lerarenopleiding) zijn nu UC Leuven-Limburg.
Lees er meer over op www.ucll.be.

Van: klantenservice@bol.com [mailto:klantenservice@bol.com]
Verzonden: woensdag 3 augustus 2016 8:44
Onderwerp: Re: Garantie en reparatie: Artikel defect ontvangen [CASE:13657905]
Beste heer Henderickx,
Je hebt contact opgenomen met de klantenservice van bol.com omdat je het artikel na de reparatie het artikel beschadigd hebt ontvangen.
Wij hebben dit intern doorgegeven. Zij willen graag foto’s van de beschadiging ontvangen, zodat hiernaar gekeken kan worden. Graag zie ik je antwoord tegemoet.
Lara

www.bol.com

Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.

Van: klantenservice@bol.com [mailto:klantenservice@bol.com]
Verzonden: woensdag 3 augustus 2016 17:08
Aan: Thomas Henderickx
Onderwerp: RE: Re: Garantie en reparatie: Artikel defect ontvangen [CASE:13657905]

Beste heer Henderickx,
Wij danken je voor de mail en hebben het gelijk doorgezet naar onze afdeling.
Ik wens je nog een fijne dag toe.
Rudy

—- Original Message —-
From : Thomas Henderickx
To : klantenservice@bol.com
Subject : Re: Garantie en reparatie: Artikel defect ontvangen [CASE:13657905]
Date : Wed, 03 Aug 2016 12:22:33 GMT

‎Beste,

Als bijlage de foto’s van de beschadiging en van de bubbelfolie-bescherming die maar aan één kant van de verpakking te vinden was. Waardoor de waterkoker aan de andere kant gevoelig was voor beschadigingen.

Mvg,
Thomas

Verzonden vanaf mijn BlackBerry Z10.
Van: klantenservice@bol.com
Verzonden: woensdag 3 augustus 2016 08:50
Onderwerp: Garantie en reparatie: Artikel defect ontvangen [CASE:13657905]

Lara

www.bol.com

Ik verwacht op z'n minst een financiële compensatie, excuses en een onbeschadigde, werkende waterkoker.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 16 september 2016 om 14:14 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Thomas,

Inmiddels heeft onze klantenservice contact met je opgenomen en een oplossing geboden.

Ik wens u alvast een fijn weekend.

Groet,
Tony van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door thenderickx