Klacht: bereikbaarheid

op 25 mei 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

N.a.v. het niet hebben van internet, na een verhuizing, blijkt het niet mogelijk om contact te krijgen met Ziggo. Ondertussen heb ik al 5 dagen geen internet en Ziggo is nog steeds niet te bereiken, niet via de chat en niet via de telefoon. Na vandaag een half uur in de wacht te zijn gezet met harde ‘muziek’ op de achtergr0nd werd ik ‘gewoon’ eruit geknikkerd. Ik baal hier enorm van en vind dit alles behalve klantvriendelijk.
Gewoon normaal iemand kunnen bellen lijkt tot nu toe niet mogelijk, ondertussen blijft het probleem zoals het is: geen internet.
Ik vind dit zeer frustrerend!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik gehoord word en het internet weer werkt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees-Lowie