Ben stuurt geen herinnering voor de nota, als het bij hun 1 minuut te laat binnen is gooien ze er €15,00 Incassokosten bovenop.
Ze incasseren niet als de mensen hun loon binnen hebben maar voordat het loon binnen is dus dan... Lees meer

geen netwerk kan niet bellen krijg geen verificatie code .hoe kan dat ?ben wel teleurgesteld .of is mijn simkaart door jullie niet geactiveerd ?krijg alles ingesteld behalve bellen en sms hopelijk word dit snel opgelost anders ben ik genoodzaakt een... Lees meer

Ik heb al meerdere malen aangegeven bij de klantenservice of medewerkers online van BEN, dat ik problemen ervaar met de instellingen van mijn telefoon. Elke keer als ik een wijziging wil voeren, krijg ik een melding met netwerk- of simkaart... Lees meer

Hoi
Ik ben vanaf vorrig jaar meer dan een half jaar met jullie bezig geweest, elke keer een doa gekregen heb de vakantie niet vast kunnen leggen en verjaardagen.
Ik heb 2 dagen werk misgelopen door dat iemand van amp kwam.... Lees meer

Het mobiele contract is over gezet ...en betaald.
Hierbij is vermeld dat het om een hypotheek verzoek gaat... dus snelle BKR verwijdering..
Alleen gaat Ben dat niet lukken.
Je wordt van kastje naar de muur gestuurd... het callcenter van BEN kan of willen... Lees meer

Ik zal chronolonisch MAANDKOSTEN opsommen van facturen:
vanaf 01-12-2016 alle facturen maandkosten 8,00€
13-10-2018---maandkosten 8,00€ fact.nr.xxxxxxx60491---SEPTEMBER
13-11-2018---maandkosten 16,66€ fact.nr.xxxxxxx11188---OCTOBERBEN is mij tegemoet gekomen bij hun fout in OCTOBER.
Hier over correctie: compensatie 19,00€ factuur december!!!!!!!
Bevestigd in... Lees meer

Mijn betaling is met nota van oude contracthouder verrekend. Nu moet ik dat bij de oude contracthouder gaan verhalen. Nieuwe nota minus dit bedrag aan Ben betaald, dus nu nummer geblokkeerd.
Kan toch niet Lees meer

Een medewerker die zijn toezegging niet nakomt en zijn aantekening bewijsbaar verdraaid alsmede een klantenservice die niet wil helpen om de klacht op te lossen. Zonder navraag had ik nooit geweten wat de stand van zaken was. Lees meer

Op 30 november heb ik 2 x een iphone 7 met abonnement besteld bij Ben. Ik heb er 1 telefonisch besteld en 1 online. Toestellen betalen we in 1 keer. Ik zou binnen 24 uur bericht krijgen over de levering.... Lees meer

Mijn abonnement is per 05-09-2018 overgenomen door een andere provider, maar er wordt nog steeds afgeschreven van mijn rekening. Dit is nu al 2x gebeurd. Het is een bedrag van €14 dat 2x afgeschreven is voor een abonnement dat niet... Lees meer
